Helg

Igår red jag båda hästarna. Dressyrade lite på Grace och hon var ovanligt samarbetsvillig.  Brukar inte vara det då det är dressyr på tal. Men igår var hon det, gjorde fina skänkelvikningar och galoppen kändes bara för underbar, behövde knappt göra något för att den skulle vara kort och luftig. Sen red jag Boy gjorde inget speciellt på kantrade lite runt esters äng, ganska springig.

Idag får jag se om jag rider upp en sväng i berget med Boy.

       

Åh vad jag önskar att hon vore yngre, runt 12 år vore perfekt


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

hur gammal är hon då?

2009-09-20 @ 14:49:22
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: carro

hejhej e det din häst ? =)



www.carroochstellaforever.blogg.se

2010-05-06 @ 17:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0